X

X

dilluns, 30 de juliol del 2012

La Milla??

Ei,pipol!!!!! Ha sigut aquest dijous vint-i-sis de juliol,que s'ha fet la prova de la Milla. Ha estat quan tres quarts abans de començar la prova,que jo estava a la botiga de la meva germana preguntant-li si la faria. Explicant-me que no tenia temps,ja que començava a les vuit.Ha estat quan m'he acostat fins el Pavelló. Un dels requisits de la prova,és que no es podia còrrer sense dorsal,on amb aquesta calor que jo vaig sense samarreta tot el dia. Fins i tot aquest matí que he anat a la biblioteca Can Pedrals,com que no els hi funcionava l'aire acondicionat,que m'han deixat estar sense samarreta per la biblioteca. Arribat amb tot de gent dels colors amb la seva samarreta i el número penjat en ella,això que agafo la meva samarreta,i li enganxo el dorsal. Ha estat veient a gent amb càmares,i els he dit si em podien tirar una foto.On amb la samarreta lligada en els pantalons,he deixat que es veiés el número. Donada la sortida i la gent amb aquella calor a posar-se a córrer.Ja s'han de tenir ganes de córrer amb aquella calor i el sol que encara picava.Ahahaha.....!! Prenent-m'ho en calma,fins i tot el Sergi Ambrós anava més ràpid que jo,tot i portar la seva criatura en un cotxet.Ahahaha.....!! Això que et comencen a avançar,quan els últims ens ho hem prés en calma i l'hem acabat caminant.Bé,en cap moment m'he posat a còrrer. Ja quan arribavem a la baixada de l'Ajuntament amb els qui anava,els últims metres l'han fet corrents,i jo l'he acabat siguent l'últim. Arribats a l'Ajuntament i ja amb els habituallaments,abans de començar ja he demanat si havien habituallaments pel camí,on m'han dit que al final. Seguidament s'han començat a donar els trofeus els tres primers de cada categoria.On el Joan Iglésies ha sigut l'encarregat de donar els trofeus. Ha començat per les més petites,on despés han anat els més petits.Començant sempre per les noies. I finalment,quan només quedaven els tres últims trofeus dels més grans.Començant pel tercer i acabant amb el primer.Quan ja no quedaven més trofeus,,he saltat jo i l'he demanat si no hi havia trofeu de consolació per l'últim. Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!! Però...... Ahahaha......ahahaha......ahahaha......!! I....... Ahahaha.....ahahaha......ahahaha......!! Ja que anava amb unes sabates que se'ls hi aixecava la sola,de lo velles què eren.Vull dir,que al caminar era com si parlessin.Ahahaha.....!! No recordo el què m'ha dit,però que ho ha dit pel micròfon.Ahahaha....!! Ja a la tornada,també l'he fet a peu.Vull dir,que amb l'anada i la tornada,poder he fet dues milles més.Ahahaha.....!! PD:Al final s'ha acabat amb una botifarrada,el que estaven massa fetes.I a mi no m'agraden fetes. Sort!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada