X

X

dilluns, 30 de juliol del 2012

Blog nou de Festa Major.Ahahaha....!!

   Ei,pipol!!!!! 
 Ha estat això,que la festa major de Santa Eulàlia ja s'ha acabat.
I com l'any anterior,han tornat a guanyar els grogs. 
Tot és participar i passar-s'ho BOMBA,com ja faig d'altres anys. 
I és que aquest any,no podia ser diferent!! 
Doncs bé,com ja anava comentant.Aquest any,vaig disfrutar molt fent la Milla,on també m'ho vaig passar BOMBA a la piscina.
On em van fer un reportatge. 
Vull dir,que vaig sortir a la tele.
Si més no,em van fer l'entrevista. 
On fent l'última prova al costat dels instituts,que m'hi vaig passar abans d'hora.
Quan ho estaven preparant-ho tot. 
On vaig veure que hi havien dos camions sisternes,bé.
Un era de Lliçà de munt,crec,on al cap d'una estona es va posar a mollar el terreny amb dues mànegues que li sortien. 
On jo amb aquella calor i sense samarreta,que vaig decidir de posar-me a davant del camió,i que em mollessin amb l'aigua. 
Va ser quan vaig recordar el correaigua de Granollers,on el raig és més potent que el de l'Escaldàrium de Caldes.
On l'aigua sortia amb força. 
I després de quedar xop,ja que feia molta calor i era agradable,finalment quan ja va quedar el terra humit,va marxar. 
Però encara quedava el camió sisterna ple d'aigua. 
Va ser deixant que arribés la gent dels colors,que finalment van començar les proves. On hi havien,crec que quatre diferents per anar-se tornant. 
On vaig veure que la primera dels grogs,era de passar-se quelcom amb els peus. 
Vull dir,que el primer era el Jofre.I que només feia que posar-se als peus aquella cosa que no recordo,i passar-la darrera sense tocar amb les mans. 
Vull dir,que feia com una voltareta en darrera,i havia de passar amb els peus l'objecte que no recordo.I el de darrera,ho havia de agafar també amb els peus,fer la tombarella en darrera,i així successivament,fins que arribava al l'últim. Crec que en van aconseguir quatre passades senceres.On van ser els que van guanyar. 
El que tot m'ho mirava de lluny,ja que sóc molt patós,i crec que la prova de passar-se quelcom que no recordo amb els peus,no passaria de mi.

                                                  Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!  

Doncs va ser amb la de enfangar-se,que allà sí que vaig participar i m'ho vaig passar BOMBA enfangant-me amb el fang!! On acabats,vàrem passar per la manguera del camió per treure'ns el fang!! On a l'arribar l'últim grup femení,i l'última prova.Que aquestes siguent blaves les de la prova del fang.Que es van quedar sense aigua. Ja que s'havia buidat el camió!! Quina PUTADA.Ahahahha....!!!!! Vull dir,que van tornar a casa enfangades.Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha......!! I ja per la nit,bem fer el sopar dels colors a la plaça de l'ajuntament. PD:Us deixo un blog que he fet avui dels colors de Santa Eulàlia de Ronçana.On tampoc el tinc acabat. Em falten les fotos de la Milla,ballant Sardanes,i el reportatge de la piscina. És: www.festesdesantaeulalia2012.blogspot.com Sort!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada